karbordimedia rules

قوانین و مقررات موجود در این صفحه به مثابه یک توافق است که به موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از وبسایت کاربردی مدیا استفاده می‌نمایند تابع این توافق هستند.

متن ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران به این شرح می باشد : ” قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده اند ، در صورتی که مخالف صریح قانون نباشند ، نافذ است . “

 1-1 قوانین جمهوری اسلامی ایران : منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت کاربردی مدیا تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است..

1-2 توافق : منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به ‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین مجموعه ی کاربردی مدیا  و کاربران این وبسایت می‌باشد.  

1-3 سایت : در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت کاربردی مدیا می‌باشد.

1-4 محصولات آموزشی : منظور از محصولات آموزشی ، هر گونه دوره ی آموزشی است که در بخش آکادمی مجموعه ی کاربردی مدیا وجود دارد .

1-5 اعضای خانواده : منظور از اعضای خانواده در توافق زیر ، اعضای درجه ی یک خانواده شامل والدین و فرزندان می باشد.

2-1 سایت ما در زمینه ی تولید محتوا های آموزشی برای نوجوانان و دانش آموزان فعالیت می کند و در حال حاضر بیشترین تمرکز سایت بر روی تولید دوره های آموزشی و خدمات مربوط به تعیین آینده ی شغلی و تحصیلی نوجوانان و دانش آموزان است .

 

3-1 ایجاد حساب کاربری و نام نویسی در سایت کاملاً رایگان است و هیچ هزینه ای بابت این امر گرفته نخواهد شد .

3-2 به منظور نام نویسی در سایت ، از کاربران ، نام کاربری ، ایمیل و شماره موبایل دریافت خواهد شد که اطلاعات دریافتی به منزله ی آگاهی و اهراز هویت کاربر است . همچنین این امر به منزله ی پذیرش کامل مقررات سایت کاربردی مدیا (توافق حاضر) است .

3-3 کاربران موظف هستند پس از نام نویسی ، در پنل کاربری اقدام به تکمیل مشخصات هویتی خود اعم از نام و نام خانوادگی کنند.

3-4 هر شخصی فقط می ‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و درصورتی‌ که بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سایت می‌تواند آن حساب‌ها را حذف و دسترسی کاربر به حساب کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به این اقدام کاربردی مدیا را ندارد.

3-5 هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازه‌ای از سایت کاربردی مدیا استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3-6 درصورتی ‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید دوره های آموزشی و یا استفاده از سایت نموده است، کاربرد مدیا می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

3-7 در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه کاربردی مدیا پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، کاربردی مدیا می‌ تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج نماید.

 

4-1 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت کاربردی مدیا هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

4-2 کاربران نباید حساب کاربری خود را به افراد غیر از اعضای خانواده ی خود بدهند یا اجازه بدهند که فردی غیر از اعضای خانواده شان از آن استفاده کند . مجموعه ی کاربردی مدیا فقط به مالک حساب کاربری و اعضای خانواده ی او خدمات و محصولات آموزشی ارائه می دهد.

4-3 محصولات آموزشی  که کاربران می خرند یا خدماتی که دریافت می کنند ، فقط خودشان و اعضای خانواده شان می توانند از آن استفاده کنند و هیچ فرد دیگری اجازه ی استفاده از آن محصولات و خدمات را ندارد.

5-1 اطلاعات شخصی کاربران نزد سایت کاربردی مدیا کاملاً محفوظ است و سایت کاربردی مدیا تمام تلاش خود را برای حفظ  اطلاعات مخاطبان و کاربرانش به کار می گیرد و زیر ساخت های لازم برای انجام این کار را مهیا می نماید.

5-2 سایت کاربردی مدیا همواره تلاش می کند که محتوایی با کیفیت خوب و قابل قبول را تولید و در اختیار مخاطبانش قرار دهد .

5-3 سایت کاربردی مدیا در هر لحظه که اراده کند می تواند به صورت آزادانه محتوا های برگه ها و نوشته های خود را تغییر دهد و یا آن ها را حذف کند و کاربران حقی برای اعتراض به این مورد ندارند. (البته اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید که فکر می کنید می تواند مجموعه ی کاربردی مدیا را بهبود ببخشد ، حتماً آن را به ما اطلاع دهید . از پیشنهادات و انتقادات سازنده تان استقبال خواهیم کرد. )

6-1 تمام محتوای موجود در وبسایت کاربردی مدیا اعم از خواندنی ها (مقالات ) ، کاربردی کَست ها (صوت ) کاربردی  TV ها (ویدیو) ، عکس های موجود در صفحات ، دوره های آموزشی و لوگوها متعلق به سایت کاربردی مدیا می باشد و هیچ کسی حق کپی کردن یا بازآفرینی یا هر گونه اقدام خلاف قانون دیگر نسبت به هر یک از موارد ذکر شده و امثال آن را ندارد.

6-2 اگر در سایت کاربردی مدیا ، محتوایی از منبع خارجی یا داخلی اخذ شده باشد ، به منبع اصلی ارجاع داده خواهد شد . ارجاع به منبع اصلی می تواند به صورت گفتاری (صحبت کردن در ویدیو ها و صوت ها ) یا نوشتاری (مقالات) باشد .

7-1 کاربر با ثبت‌نام در سایت یا ثبت کردن ایمیل در بخش‌های مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سایت می‌دهد تا سایت در زمان‌هایی که صلاح می‌داند ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی ارسال نماید.

7-2 اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. کاربردی مدیا تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمی‌داند.

7-3 کاربران می توانند از هر راه ارتباطی که در صفحه ی تماس با ما درج شده است با کاربردی مدیا در تماس باشند.

8-1 کاربران موظف هستند در بخش هایی که امکان ثبت نظرات (دیدگاه ) وجود دارد ، نظرات خودشان را ثبت بکنند . همچنین نظرات باید به زبان فارسی باشد . در غیر این صورت ، امکان تایید نشدن نظر وجود دارد .

8-2 نظرات باید حتماً مرتبط با محتوای داخل صفحه باشند و کاربر حق ندارد به مسائل متفرقه همانند مسائل مذهبی ، سیاسی نظر بدهد .

8-3 کاربران حق ندارند به کاربر دیگری در نظرات بی احترامی و توهین کنند یا نظری بدهند که مبین نقض حقوق دیگران باشد.

8-4 سایت می تواند به صورت کاملاً آزادانه و در مواقعی که صلاح بداند نظرات را تغییر بدهد یا اصلاح کند و یا به کلی از انتشار آن نظر جلوگیری نماید. مثلاً در مواقعی که در نظرات ، اطلاعات شخصی فرد دیگری باشد یا در نظرات لینک هایی وجود داشته باشد.

8-5 در صورت نقض بند های دوم  و سوم نظرات ، سایت می تواند به صورت کاملاً آزادانه حساب کاربری شخصی که قوانین مربوط به نظرات را زیر پا گذاشته است حذف نماید یا به حالت تعلیق در بیاورد.

9-1 فورس ماژور موقعیتی خاص است که منشا خارجی دارد و خارج از عهده ی سایت است که موجب در دسترس نبودن سایت کاربردی مدیا می شود . مانند قطع شدن اینترنت به صورت کلی و سراسری . در چنین شرایطی مجموعه ی کاربردی مدیا هیچ مسئولیتی در قبال کند شدن یا قطع شدن دسترسی کاربران به سایت نخواهد داشت.